Tymczasowo oferujemy tylko produkty online, dla których możemy zagwarantować stan magazynowy. W przypadku innych produktów (ochrona dróg oddechowych, głowy, oczu i twarzy) prosimy o kontakt na e-mail lub telefon. 

Powroty

Zwrot przesyłek:

Zły produkt został dostarczony?

PBMonline.be składa zamówienie z największą możliwą starannością. Jeśli mimo to otrzymasz inny produkt niż zamówiony, możesz oczywiście zwrócić ten produkt do nas. Koszty przesyłki w tym zakresie pokrywamy.
Nie pobieramy opłat za wysyłkę zamówionego przez Ciebie produktu.
Złóż skargę w ciągu 7 dni po dostawie.

Zamów niewłaściwy produkt?

Może się zdarzyć, że przez przypadek zamówiłeś z nami niewłaściwy produkt. Chociaż nie jesteśmy prawnie zobowiązani do zamówień biznesowych, możesz zwrócić produkt do nas, jeśli produkt jest nieuszkodzony i znajduje się w oryginalnym (nieotwartym) opakowaniu. W takim przypadku zwrócimy cenę zakupu produktu na Twoje konto bankowe. Wszelkie rabaty stopniowane są obliczane. Nie zwracasz kosztów wysyłki, które sam ponosiłeś, oraz kosztów wysyłki, które nam zapłaciłeś. Jeśli dotyczy konkretnej pozycji zamówienia, która (wymienimy to przy potwierdzaniu zamówienia), nie możemy odebrać towaru.

Reklamacja w ciągu 7 dni po dostawie i tylko z oryginalnym dowodem zakupu.

Raport zwraca 

Zanim zwrócisz produkty, musisz zarejestrować je na PBMonline.be do zwrotu. Można to zrobić telefonicznie lub e-mailem. Możesz wysłać e-mail do [email chroniony]

Adres zwrotny 

Możesz wysłać swój powrót do naszego biura w Olen, Lammerdries East 31, CBT-Trans.