Tymczasowo oferujemy tylko produkty online, dla których możemy zagwarantować stan magazynowy. W przypadku innych produktów (ochrona dróg oddechowych, głowy, oczu i twarzy) prosimy o kontakt na e-mail lub telefon. 

Ogólne zasady i warunki

Kliknij tutaj, aby pobrać nasze warunki

Artykuł 1: Stosowanie

Niniejsze warunki mają zastosowanie do wszystkich umów i ofert kupna, sprzedaży lub usług z PBMonline.be - van Riet NV, zwanym dalej „dostawcą”.

Każde odstępstwo musi zostać potwierdzone na piśmie i jest ważne tylko w odniesieniu do odpowiedniej indywidualnej umowy.

Ogólne warunki kupującego nie są akceptowane, chyba że zostaną potwierdzone na piśmie przez dostawcę.

Artykuł 2: Informacje, oferty i umowy

Dostawca z najwyższą starannością zamieszcza informacje o właściwościach produktów w Internecie, w tym opis techniczny oparty na danych od partnerów i dostawców ze zdjęciami produktów. Niektóre cechy produktu, takie jak kolor, rozmiar i inne, mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach w momencie dostawy, jak pokazano na stronie internetowej. Adresy URL zawarte na stronie internetowej lub innych portalach komunikacji elektronicznej, które znajdują się pod faktyczną kontrolą dostawcy, mogą być klikane i odwiedzane przez klienta całkowicie na jego własną odpowiedzialność. Wszystkie oferty są ważne przez 2 tygodnie od daty premiery. Umowy są akceptowane przez dostawcę tylko wtedy, gdy zostanie wysłane pisemne potwierdzenie lub gdy dostawca zawrze umowę.

Jeżeli istnieje różnica między umową ustną i pisemną, dostawca ma pierwszeństwo przed pisemną umową i jest wiążący dla obu stron.

Artykuł 3: Ceny

Wszystkie ceny wyrażone są w euro i nie zawierają podatku VAT, nie obejmują kosztów pakowania i transportu i obowiązują do daty dostawy. W przypadku zamówień o wartości mniejszej niż 163 euro zostanie pobrana opłata w wysokości 15 euro.

Dostawca ma prawo w dowolnym momencie podwyższyć ceny. Jest to możliwe nawet w ramach jednej i tej samej dostawy lub dostawy częściowej.

W przypadku składania zamówień kontraktowych dostawca ma prawo do naliczenia podwyżki ceł importowych, podatków, kursów wymiany itp., Chyba że uzgodniono inaczej na piśmie.

Artykuł 4: Płatność

Ogólny termin płatności wynosi 30 dni po dacie faktury, chyba że uzgodniono inaczej na piśmie.

Jeśli zdecydujesz się zapłacić z góry, otrzymasz zniżkę w wysokości 1,5%. Zostanie to uzgodnione z Twoim zamówieniem.

W przypadku terminu płatności wynoszącego 60 dni uzgodnione ceny są zwiększane o 1,5%. W odniesieniu do niektórych warunków płatności, dodatkowe warunki dotyczą wszelkich dodatkowych kosztów lub rabatów. Zostało to wyraźnie przekazane klientowi. Każda umowa kupna-sprzedaży zawierana jest pod warunkiem zawieszającym, że kupujący ma wystarczającą zdolność kredytową.

Sprzedane towary pozostają własnością dostawcy do momentu dokonania pełnej zapłaty. Dostawca ma prawo, jeśli klient nie wypełni swoich zobowiązań płatniczych, do zawieszenia dostaw i / lub usług, nawet jeśli ustalono ustalony czas dostawy.

Jeśli termin płatności zostanie przekroczony, klientowi przysługuje odsetki w wysokości 1% miesięcznie, a także koszty pozasądowe, które powodują opóźnienie płatności. Klient nie jest uprawniony do wstrzymania płatności w całości lub w części na podstawie reklamacji.

W przypadku wyboru metody płatności za pomocą karty kredytowej (niezależnie lub przez PayPal) obowiązują warunki odpowiedniego wystawcy karty. Dostawca nie jest stroną w relacji pomiędzy kupującym a wydawcą karty.

Jeśli przekroczysz termin płatności, Twoje konto nie będzie mogło wprowadzać nowych zamówień do momentu uregulowania zaległych faktur.

Artykuł XUMUM: Okres dostawy - siła wyższa

W przypadku opóźnionej dostawy klient nie ma prawa do anulowania zamówienia ani żądania odszkodowania.

W przypadku czasowej lub ostatecznej niedostępności niektórych towarów, dostawca zastrzega sobie prawo do rozwiązania zamówienia i ewentualnie zaproponuje pełną alternatywę.

Jako siła wyższa, uznawana jest, między innymi: wszystkie nieumyślnych niepowodzeń operacyjnych lub przeszkód, takich jak pożary, katastrofy naturalne, bariery, przez jakąkolwiek osobę trzecią całości lub części strajków i bardziej ogólnie, wszystkie warunki, wydarzenia, przyczyny i skutki, które są poza kontrolą i kontrolą dostawcy. W przypadku częściowej lub całkowitej siły wyższej klient nie jest uprawniony do rozwiązania umowy i nie może żądać odszkodowania.

Artykuł 6: Kradzież tożsamości i oszustwa związane z kartami kredytowymi

Aby zapewnić bezpieczeństwo transakcji online, dostawca współpracuje z uznanymi partnerami płatniczymi i wystawcami kart kredytowych. Płatność online jest realizowana za pośrednictwem zamkniętego systemu bezpieczeństwa, za pomocą którego dane bankowe są zawsze szyfrowane podczas wysyłania przez Internet (SSL). W ten sposób utrata lub kradzież tożsamości lub danych karty kredytowej jest ograniczona do minimum.

Dostawca będzie przechowywać Twoje dane tożsamości i dane transakcji w bezpiecznym i zaszyfrowanym środowisku bazy danych przez okres jednego (1) roku. Dostawca uważa, że ​​podjął wszelkie możliwe i odpowiednie środki ostrożności, a zatem działa jako normalny, wybiegający w przyszłość i ostrożny pośrednik internetowy. Dlatego nie można powoływać się przeciwko dostawcy na kradzież tożsamości lub kradzież finansową.

Artykuł XUMUM: Wady, reklamacje i odpowiedzialność

Odpowiedzialność dostawcy kończy się w momencie przyjęcia towarów i / lub usług.

Wszelkie reklamacje dotyczące widocznych i / lub niewidocznych wad należy składać pisemnie w ciągu 8 dni po dostawie.

Dopiero po pisemnej konsultacji i zatwierdzeniu przez dostawcę zwroty mogą być zaakceptowane. Jeśli klient może zostać zadeklarowany jako domyślny, zostaną naliczone niezbędne koszty.

Reklamacje dotyczące faktur należy składać na piśmie w ciągu 8 dni. Dostawca ponosi odpowiedzialność za szkody poniesione przez klienta, który przypisywał bezpośrednią i wyłączną wyniku awarii dostawcy, chyba że kwalifikują się wyłącznie za szkody kompensacyjne, które są ubezpieczone dostawcą lub racjonalnie biorąc pod uwagę praktyki branżowe, powinny być ubezpieczone.

Dostawca nie może ponosić odpowiedzialności za straty pośrednie i pośrednie straty handlowe, szkody stagnacyjne, utratę zleceń, utratę zysków itp.

Artykuł 8: własność intelektualna

Wszelkie prawa własności intelektualnej i prawa pochodne są zachowywane przez dostawcę. Te prawa własności intelektualnej obejmują prawa autorskie, prawa do marki, prawa do rysunków i projektów i / lub inne prawa (własności intelektualnej), w tym techniczne i / lub handlowe know-how, metody i koncepcje podlegające opatentowaniu i bez możliwości opatentowania.

Klientowi nie wolno wykorzystywać i / lub wprowadzać zmian w prawach własności intelektualnej opisanych w tym artykule, chyba że uzgodniono to na piśmie z dostawcą.

Artykuł 9: Personalizacja towarów

Dostawca nie gwarantuje właściwości takich jak trwałość, przyczepność, połysk, odporność na ścieranie, odporność na przecięcia.

Dostawca nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za wydanie, wklejanie, zmiana jasności i koloru, ani za uszkodzenia otrzymał do klienta i być drukowane przez niego lub materiałów i / lub produktów edycyjnych. Dostawca będzie realizował umowy z najwyższą starannością, ale nie może być odpowiedzialny za jakiekolwiek problemy z przyczepnością w dłuższej perspektywie. Spersonalizowane towary nigdy nie są odbierane.

Artykuł 10: Przetwarzanie danych osobowych

Podane informacje są niezbędne do przetwarzania i realizacji zamówień oraz przygotowywania rachunków i umów gwarancyjnych. Jeśli te szczegóły nie zostaną spełnione, zamówienie zostanie nieuchronnie anulowane. Wpisanie błędnych lub nieprawdziwych informacji jest uważane za naruszenie obecnych Ogólnych warunków. Dane osobowe klienta będą przetwarzane wyłącznie zgodnie z obowiązującym oświadczeniem o ochronie prywatności, do którego można uzyskać dostęp za pośrednictwem strony internetowej dostawcy.

Artykuł 11: Spory

Tylko belgijskie prawo dotyczy wszystkich ofert, umów i usług.

Możliwość zastosowania Konwencji Sprzedaży w Wiedniu jest wyraźnie wyłączona. Wszelkie spory będą przedkładane właściwemu sądowi terytorialnemu, tj. Sądowi w Turnhout, chyba że obowiązujący przepis prawny wyraźnie wyznaczy innego sędziego jako kompetentnego.